SFO

I SFO´en tror vi på, at det enkelte barn skal have lov at prøve grænser under trygge rammer for at blive rustet bedst muligt til livet. Derfor tilbyder vi en række muligheder i form af forskellige ture og oplevelser, faciliteter og tilbud. Vi mener, at barnet udvikler sig bedst gennem leg og via sociale relationer. Derfor vægter vi leg, hvori venskaber kan udvikles højt, ligesom vi bestræber os på at sammensætte interessegrupper på en måde, så børnene får så gode muligheder for at danne venskaber som muligt.

For familier med handicappede eller børn med særlige behov kan det til tider være svært at overskue hverdagen. Derfor spiller forældresamarbejdet en afgørende rolle for os. Vi tager hensyn til såvel barnet som til barnets familie. Vi ved, at forældre kender deres egne børn bedre end andre. Desuden ved vi, at der også skal være plads til resten af familiens behov. Derfor bestræber vi os på en konstant dialog med jer.